رمشک،مولوی رمشک،امام جمعه رمشک،واکنش مولوی چاهانی بر پلمپ و تخریب مسجد اهل سنت، رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

رمشک،مولوی رمشک،امام جمعه رمشک،واکنش مولوی چاهانی بر پلمپ و تخریب مسجد اهل سنت،

 

واکنش مولوی چاهانی بر پلمپ و تخریب مسجد اهل سنت

 

 تهران تفرقه مخرب ترین ابزار دشمنان برای نابودی مسلمانان است

 

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری صدای اهل سنت جنوب:

 

 مولوی یونس چاهانی امام جمعه اهل سنت منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج واقع در جنوب کرمان در خصوص خبری مبنی بر پلمپ و تخریب مسجد اهل سنت تهران و نداشتن آزادی اهل سنت

 

 گفت:بنده شخصا از مسجد پونک تهران خبرندارم و آن رامشاهده هم نکرده ام و نمی توانم صراحتا موضع خودم را بیان کنم ولی این اتفاق نباید  به گونه ای باشد که تفرقه افکنان و رسانه های ضد انقلاب خیالات خام خود را پیش ببرند.

 

وی درمحکومیت این تفرقه افکنی ها گفت:

 

 بنده این را میتوانم بگویم که نظام جمهوری اسلامی مخالف مسجدسازی نیست و همانطور که مشاهده می کنیم حتی در کشورهای اروپایی نیز اقدام به ساخت مسجد کرده است و هم رهبر معظم انقلاب بر آباد نمودن مساجد و گسترش آنها توسط شیعه و سنی تاکید دارند و هم اینکه

 

 امام خمینی(ره)هم این مطلب رابیان فرموده اند.

 

مولوی چاهانی بیان کرد:

 

درتمام کشورمساجد سنی و شیعه درکنار هم هستند و آرامش دارند لذا اگر کسی هم اقدامی خلاف این موضوع انجام دهد ما نمیتوانیم این را بحساب کشور و نظام بیاوریم.

 

وی با بیان اینکه تفرقه مخرب ترین ابزار دشمنان برای نابودی مسلمانان است گفت:شبکه ها و سایتهای ضدانقلاب خیلی روی مسائلی که به نحوی باعث تفرقه شود مانور میدهند تا شکاف عمیق ایجاد کرده و بهره سیاسی خود را ببرند ولی تاکنون به لطف خدای متعال موفق نبوده اند و اگر هم موضوعی پیش بیاید داخلی است و به خانواده ایران مربوط است و خود آن را می کنند و احتیاج به ورود نامحرمان نیست.

 

وی با اشاره به قول مساعد مسئولین در خصوص پیگیری .موضوع پیش آمده

 

 گفت: دلسوزان نظام اجازه سواستفاده ار این مسئله را قطعا به احدی نخواهند داد و مسوولین بنابر مصلحت کشور مسئله را بخوبی حل خواهند کرد چرا که دشمنان درپی ایجاد تنش بین سنی و شیعه در داخل ایران متحد هستند.

 

امام جمعه اهل سنت منطقه رمشک گفت:به جز مسجد یاد شده مساجد مختلف دیگری هم درسایر نقاط تهران ساخته شده است و به طور مثال بنده با امام جمعه اهل سنت مسجد صادقیه تهران ارتباط نزدیکی دارم و هر هفته قریب به سه هزار نفر از اهل سنت در نمازجمعه این مسجد شرکت می کنند.

 

وی گفت:

 

امیدوارم که انچه که مصلحت نظام و اسلام است آنگونه مسائل از طریق ساز و کار قانونی خود حل و فصل شود و همانطور که تجربه هم نشان داده علماء اهلسنت هم مردم را به این راه فرا میخوانند زیرا روی کرد علما شیعه و سنی حفظ وحدت توصیه به پرهیز از تنش و تقریب مذاهب اسلامی است .

 

وی در پایان گفت:

 

درکشورما اگر مشکلی پیش بیاید طبیعی است و ما خودمان میتوانیم ان را قانونا حل کنیم نیازی به مانوردادن و دخالت دشمنان و بیگانگان نیست ، مشکل یک خانواده بین خود خانواده حل خواهد شد و دولت و نظام ما هم به ماحق حل کردن مسائل مان را از راه قانون داده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

رمشک،مولوی رمشک،امام جمعه رمشک،واکنش مولوی چاهانی بر پلمپ و تخریب مسجد اهل سنت،

رمشک

كد ساعت و تاريخ

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک