سکسی،سیکس فیلم،سیکس متن،سیکی مطلب،مصاحبه ای با سازنده فیلم های سکسی ومستهجن رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

سکسی،سیکس فیلم،سیکس متن،سیکی مطلب،مصاحبه ای با سازنده فیلم های سکسی ومستهجن

 

مصاحبه ای با سازنده فیلم های سکسی ومستهجن:

 

دریکی از برنامه های زنده تلویزیونی اروپایی گفتگویی با مدیر کانال پخش فیلمهای زننده انجام شد. مجری برنامه خانمی بود که از این مدیر شیک پوش آمریکایی سوال می کرد.

 

درمورد کیفیت تولید برنامه ها صحبتی کنید .

 

این مدیر برنامه های مستهجن باشوق توضیح می داد و درباره تولید فیلمها صحبت می کرد وافتخار می کرد که در این زمینه یک مدیر بسیار موفق می باشد وبعد مجری از او سوال کرد برنامه های شما خاص چه سنینی می باشد ؟ جواب داد که ما برای تمام سنین فیلم تولید کردیم وحتی اختلاط سنین را هم در نظر گرفتیم یعنی دختر نوجوان با یک پیر مرد شصت ساله وبلعکس آن... این مدیر غرق در صحبت بود و بخود می بالید تا به این مرحله رسید که گفت ما حتی ارتباط جنسی با محارم را هم به تصویر کشیدیم وآموزش دادیم مثلا پدر با دختر . مادر با پسر ومابقی محارم تا بحث به اینجا رسید که ما با افتخار اعلام می کنیم اولین کانالی هستیم که ارتباط جنسی خواهر وبرادر نوجوان در منزل را نشان دادیم وبا توجه به فعالیتهای بسیار عالی، ما همیشه مورد تشویق دولت آمریکا بودیم .

 

مجری برنامه که دیگر نزدیک پایان برنامه بود ناگهان سوالی از او کرد که مشخص بود برنامه ریزی نشده بود سوال کرد شما چند فرزند دارید ؟

 

جواب داد دو فرزند یکی دختر و دومی پسر که اولی 16 ساله است و دوم14 ساله است . مجری گفت با توجه به آموزشهایی که در کانال شما داده میشه و بسیار عالی و کیفی است آیا دختر و پسر شما از این کانال که مدیر آن پدرشان است بخوبی استفاده کرده و آموزش می بینند ؟

 

ناگهان مدیر برنامه های شیطانی با عصبانیت بلند شد و تغییراتی در صورتش پدید آمد و با صدای بلند به مجری گفت اصلا فرزندان من و همه فرزندان دیگر خانواده های آمریکایی و اروپایی حق ندارند از این برنامه ها استفاده کنند و در کل در این کشورها پخش نمیشه. این برنامه صرفا جهت پخش درکشورهای جهان سوم و بالاخص مسلمان تولید میشه ... برداشت

 

با یه حساب سر انگشتی و با توجه به اینکه ماهواره در کشور خودشان پولی،! و در کشور ما رایگان! است به این نتیجه می‌رسیم که ؛ تهیه کنندگان و توضیع کنندگان عکس ها و فیلم های سکسی و پلید و شیطانی که به تازگی در تلگرام و واتس اپ و سایر نرم‌افزارهاهم در حال پخش شدن است هدفشان به فساد کشیدن و گمراه کردن جوانان و نوجوان پاک ایرانی است!! آیا هیچ ایرانی باشرف و خداباور و نجیبی هرگز برای فاسد کردن هموطنان و خواهران و برادران ایمانی خود!! اقدام به تهیه و منتشر کردن فساد و فحشا میکند؟؟!!! آیا وقت آن نرسیده است که آگاهانه به قضیه نگاه کنیم؟!!؟!! شما جوان و نوجوان، شما دختر خانم ها و آقا پسرها!! ''،،، شما غیر از این میفهمید؟؟!؟!

 

آیا تهاجم فرهنگی غرب برای به فساد کشیدن خواهران و برادران هموطنمان هنوز مبهم است؟!!! به راستی تابحال با خود اندیشیده ایم که چه کسی ویا چه کسانی ودر کجا!، وبا چه امکاناتی در حال تولید و توزیع باکیفیت ترین عکس ها و فیلم های زشت و پلید و شیطانی مثل کارتون های سکسی و یا عکس سریال های ضد اخلاقی هستند؟

 

پنیر مفت فقط در تله موش یافت می‌شود !!

 

به هوش باشیم لطفا....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

سکسی،سیکس فیلم،سیکس متن،سیکی مطلب،مصاحبه ای با سازنده فیلم های سکسی ومستهجن

رمشک

كد ساعت و تاريخ

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک