رمشک،جاده رمشک،کتیچ،ناگ،نیک شهر،ریگان،قلع گنج،جاسک،آغاز عملیات راه سازی قلعه گنج رمشک به نیک شهر رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

رمشک،جاده رمشک،کتیچ،ناگ،نیک شهر،ریگان،قلع گنج،جاسک،آغاز عملیات راه سازی قلعه گنج رمشک به نیک شهر

 

آغاز عملیات راه سازی قلعه گنج رمشک به نیک شهر

 

تاريخ : ۹۴/۰۷/۲۳آغاز عملیات راه سازی دو پروژه بزرگ راه رمشک، ناگ، کوتیچ به نیک شهر و محور ریگان،قلعه گنج، جاسک شروع شد.

 

در بازدید مدیر کل راه و شهرسازی جنوب و  فرماندار قلعه گنج، آقای عیدی فرماندار شهرستان قلعه گنج در خصوص جاده رمشک، ناگ، کوتیچ،  گفت:طول این جاده از رمشک تا کوتیچ 25 کیلومتر است،که 12 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده، و13 کیلومتر باقی مانده هم با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریالاز امروز آغاز شد.

 

فرماندار قلعه گنج گفت :

 

تاکنون 40 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

 

آقای عیدی گفت:

 

 50 درصد اعتبار موردنیاز تخصیص یافته است، و مابقی اعتبار در دست اقدام وپیگری می باشد.وی افزود :با راه اندازی این محور سه استان سیستان و بلوچستان و کرمان و هرمزگان به هم متصل میشوند و بسیاری از مردم سیستان و بلوچستان از طریق این محور به بندرعباس و همچنین مردم کرمان و هرمزگان هم به بندر چاه بهار دسترسی پیدا می کنند.وی افزود:تکمیل این محور، باعث رونق و توسعه منطقه و همچنین موجب پایین آمدن نرخ بیکاری در این منطقه خواهد شد و یکی از آرزو های مردم سه استان ذکر شده برآورده خواهد شد.

 

آقای ساردویی مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان،از تکمیل محورجاسک، قلعه گنج، ریگان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود :این محور از نظر موقعیت جغرافیایی بسیار حائز اهمیت است، چراکه استان کرمان و استانهای شرقی از این محور به دریای آزاد خلیج فارس راه پیدا میکنند.

 

وی افزود :کل طول مسیر ریگان،  رودبار،  قلعه گنج،  جاسک 477 کیلومتر است که270 کیلومتر آن مربوط به حوزه جنوب استان می باشد،که تاکنون 125 کیلومتر آن احداث شده ومابقی  در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری، احداث خواهد شد.وی کل اعتبار این طرح را 900 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود :این اعتبارات از محل اعتبارات ملی و وزارت نفت می باشد.

 

همچنین با حضور مدیر کل راه و شهرسازی جنوب،آسفالت، روکش و مرمت  40 کیلومتر محور چاه لک به صولان با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و بومی آغاز شد.

 

منبع:وبسایت تمگران

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

رمشک،جاده رمشک،کتیچ،ناگ،نیک شهر،ریگان،قلع گنج،جاسک،آغاز عملیات راه سازی قلعه گنج رمشک به نیک شهر

رمشک

كد ساعت و تاريخ

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک