رمشک،مشکلات رمشک،اینترنت، رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

رمشک،مشکلات رمشک،اینترنت،

 

​خدمت رسانی همراه اول در دهستان رمشک​

 

طبق مقایسه ای که در سایت خبرآنلاین موجود است متوسط سرعت اینترنت در کشوری مثل ​افغانستان ۸۶۵۶ کیلوبایت بر ثانیه​است

 

این در حالی است که در دهستان ​رمشک​ ماکسیمم سرعت اینترنت شبکه ی همراه اول به ​۱۰​ کیلوبایت هم نمیرسه

 

یعنی برای ارسال یک متن در یک شبکه اجتماعی مثل ​واتساپ​ باید ساعت ها در ترافیک صبر کرد و دعا و ورد خواند شاید ارسال شود!!!!

 

در کشور دیگری مثل ​مالزی​ حداقل سرعت اینترنت ​224مگابایت بر ثانیه است​.

 

که قیمت این اینترنت ​۵۸؛۱​ دلار در ماه است.

 

یعنی چیزی حدود ​۵ هزار تومان​ در ماه.. با مقایسه ای که سایت ​zoomtech​ انجام داده است هزینه ی خدمات اینترنتی در ایران ​16هزار​ برابر هزینه ی اینترنتی کشوری مثل مالزی است!!!!!!

 

سوال اینجاست:

 

با این اختلاف قیمت انصاف نیست که ​حداقل سرعت اینترنت را به مردم رمشک واگذار کنند؟​ اما متاسفانه در عصر اینترنت و تکنولوژی؛ عصری که اینترنت نیاز اصلی هر منطقه ای است تا از دنیا و سایر مردم عقب نیوفتند باعث تاسف است که دهستانی با جمعیتی بالغ بر ​۱۵​هزار نفر؛ از حداقل سرعت اینترنت برخوردار نباشد...

 

بارها برای همه ی ما پیش آمده که با همین سرعت ​افتضاح همراه اول در رمشک​ ماهیانه بسته ی اینترنتی را به مبلغ ​ده هزارتومان​ خریداری کرده ایم ولی حتی اندازه ی ​هزارتومان​ هم به ما خدمات ارایه نداده

 

خدمات منظورم ​وبگردی و بازدید از سایت ها​ نیست؛ بلکه کوچکترین انتظارمان را برآورده کند یعنی ​دریافت و ارسال یک متن(حتی عکس نه) در شبکه های اجتماعی!!!!!​..

 

یک متن باید فرستاده شود و اینترنت گوشی در حالت روشن ماندن باقی بماند و آرام سر بر بالین گذاشته شود و خابید بلکه نصف شب که همه خوابند متنت ارسال شود!!!!!

 

این است خدمت رسانی ​اپراتور همراه اول در دهستان رمشک​.... نمیدانم از کم کاری ​مسولان​ ما است یا از سیری شرکت ​همراه اول​ که عین خیالشان هم نیست و نیازی به درآمد بیشتر ندارند!!

 

گفته ایم و باز هم میگوییم: ما از شما اینترنت ​نسل دو و سه یا همان 3G,4G​ نخواستیم؛ بلکه همان ​سرعت لاک پشتی​ خودمان را به ما بدهید تا در قبال پولی که مردم پرداخت میکنند حداقل امکانات را داشته باشند.

 

انسان اگر چیزی نداشته باشد دردش کمتر است تا اینکه همان چیز را به شکل ​افتضاح​ داشته باشد.

 

مصداق این جمله میتواند خدمت رسانی ​افتضاح همراه اول​ در رمشک و حوالی باشد.

 

​کاش مسولین این شهرستان ذره ای بفهمند که نیاز به اینترنت برای مردم این منطقه یکی از ضروریات است

 

این است جهان سوم​.

 

​(قاصدک)​

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

رمشک،مشکلات رمشک،اینترنت،

رمشک

كد ساعت و تاريخ

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک