مشکلات برق رمشک،رمشک، رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

مشکلات برق رمشک،رمشک،

 

اداره ی برق شهرستان قلعه گنج

 

نامه ای به رییس جمهور از طرف مردم *دهستان رمشک*

 

باسلام خدمت رییس جمهور محترم و مردمی جناب دکتر روحانی

 

اینجا *رمشک* است.

 

جنوبی ترین نقطه ی استان *کرمان* و جایی که مردمش نان را با هزاران زحمت میخورند. اینجا *رمشک* است جایی با جمعیتی بالای ده هزار نفر. بخاطر کم کاری *اداره ی برق این شهرستان یعنی قلعه گنج*؛ تابستان اینجا را برای مردمش جهنم کرده است...اینجا جایی است که دمای هوایش بالای ۵۰ درجه ی سانتی گراد است و با نبود برقی برای روشن شدن ثابت یک چراغ حکایت از سالهای قرون وسطی دارد.

 

ما اینجا یک روشنی ثابت از کولر نداریم.

 

اینجا *رمشک* است جایی که در قبال هیچ برقی هر ماه فیش برقی صادر میشود که هیچ خانواده ای قادر به پرداخت آن نیست.

 

اینجا *رمشک*است؛ جایی که اگر پرداخت فیش برقش به تعویق بیفتد اداره ی برق ماموری را ملزم میکند که بدون هیچ تاخیری کابل های برق را از تیربرق قطع کند.

 

اینجا *رمشک* است جایی که وعده های اداره ی برقش هزار برابر از عملشان است.

 

آقای رییس جمهور جناب دکتر *روحانی* فرموده بودین که این دولت یک دولت تدبیر و امید است...مخاطب ما فقط اداره ی برقمان است که در قبال امید مردم هیچ تدبیری اتخاذ نمیکند.فقط برای فریب اذهان عمومی شایعاتی را مبنی بر بهبود ولتاژ برق پخش میکنند که روز به روز بهتر که هیچ بدتر میشود.

 

جناب دکتر *روحانی* اینجا حرف ما را نمی فهمند.اینجا در قبال هیچ خدمتی پول دریافت میکنند.اینجا اگر اعتراض کنی میگویند همین که هست.

 

اینجا فریاد ما را با خشم پاسخ میدهند.یک روز اگر برق ادارشان قطع شود میفهمند ما چه میگوییم.

 

*اداره ی برق شهرستان قلعه گنج یکی از کم کارترین اداره هاست که فقط از مردم پول دریافت میکند و با اندک تاخیری در پرداخت موجب قطع برق میشود.این اداره به ظاهر شاید کارهایی را انجام دهد اما برای فریب مردم است و هیچ بهبودی در وضعیت برقمان مشاهده نمی شود'

 

قاصدک かわいい のデコメ絵文字 شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

 

به نقل از “رودبار ما“، نوشتن از دردهای که تا اعماق وجودمان ریشه دوانده است و آن هم نوشتن برای کسانی که با آن آشنا هستند کاری دشوار است نه از آن جهت که درد است بلکه از آن جهت که تکرار است و ترس از اینکه زمانی از خواندن این تکرارها خسته شوی ودیگر یادت نیاید که این عادت ها زمانی دردمان بود.

 

جانکاه تر از همه ی اینها جزع وفزع کردن مردم بینوایست که صدایشان به جایی نمی رسد و گوش شنوایی برای ناله های بی حاصلشان یافت نمی شود.

 

در نهایت نتیجه ای جزء انزوا برای آنها در پی نخواهد داشت و این تلخ ترین قسمت ماجراست.

 

دردها ومشکلات کهنه همچنان برتن فرسوده و زخمی رمشک به قوت خود باقی است،اما حکایت این روزها گرما ولوار سوزان است که با افت ولتاژ برق با هر نوسانی به یکباره زندگی بینوایی را با خود می سوزاند.

 

پیرزن مستمری بگیری را تصور کنید که سهم او از تمام دنیا با تمام گستردگی اش کارت یارانه و مستمری اندک ماهیانه است که از کمیته امداد باهزار مشقت دریافت میکند حال آنکه هر دوی آنها را یک جا گروی مغازه ای گذاشته تا کولر ویخچالی بخرد برای فرار از این روزهای گرم وسوزان به یکباره با افت ولتاژ برق همه آنها در ظهری گرم سوخته باشند.

 

آیا برای حقوق چنین مصرف کننده ای میان انبوه قوانین و مقرراتی که پشت قبض های برق برای هشدار قطع و جمع آوری وابطال انشعاب شرکت ها درج شده قانون وتبصره ای برای حق وحقوق او در نظر گرفته شده حال آنکه روزی نیست که در رمشک اتفاق این چنینی نیافتاده باشد .

 

میان تقسیم بندی رفتار مشترکین و درجه بندی آنها نسبت به زمان پرداخت قبض ها ظاهرأ هیچ حقی برای مصرف کننده در نظر گرفته نشده که بهای برقی که از آنها دریافت می شود.

 

بابت ولتاژ ضعیفی است که در گرمای سوزان حتی جوابگوی یک کولر نیست،وضعیت نابسامان ولتاژ برق همهی بخشهای خدماتی رمشک را دچار مشکل کرده است با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان اگر این مشکل برطرف نشود مردم با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد.

 

مسئولین برای رفع مشکل وعده راه اندازی پست سیاری در بخش چاه داخداد را می دهند امیدواریم این پست هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا مردم شهر ما مصداق ضرب المثل مشهور نشنکه بزک نمیر بهار میاد رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج درجنوب استان کرمان است. かわいい のデコメ絵文字 گزارش از:اسحاق رمشکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

مشکلات برق رمشک،رمشک،

رمشک

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک