ماه مبارک رمضان رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

ماه مبارک رمضان

かわいい のデコメ絵文字 فرخنده باد کسی که ماه رمضان را استقبال کرد..!

 

رمضان ماه خیر و برکت است؛ آمدنش بشارتی است برای انسان های صالح، چرا که ماه طاعت و عبادت است؛ پس خوش آمدی ای سید و سرور ماه ها!!

 

فرخنده باد کسی که ماه رمضان را استقبال کرد...!و چرا فرخنده نباشد در حالی که بهترین و برترین ماه هاست که با دیگر ماهها متفاوت است؟!رمضان ماهی است که در آن رحمت و برکت الله بر آسمانها و زمین نازل می گردد، و با قدومش بشارت به بزرگترین عبادات و افزایش درجات حسنات و پاک شدن گناهان را می دهد.

 

فرخنده باد کسی که رمضان را استقبال کرد...!

 

چرا که آن ماه رحمت و نیکی است که با آمدنش دنیا را پر از سرور و شادی کرده تا در بین قلبهای مسلمان وحدت و برادری را منتشر کند.در این ماه مبارک بندگان الله  برای به دست آوردن اجر و ثواب مسابقه می دهند. چرا که اجر و ثواب این ماه با دیگر اجرها متفاوت است.!رسول الله صل الله علیه می فرمایند: کُلُّ عَمَلِ ابْنِ آدَمَ یُضَاعَفُ الْحَسَنَةُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا إِلَی سَبْعمِائَة ضِعْفٍ، قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: إِلَّا الصَّوْمَ ، فَإِنَّهُ لِی وَأَنَا أَجْزِی بِهِ، یَدَعُ شَهْوَتَهُ وَطَعَامَهُ مِنْ أَجْلِی، لِلصَّائِمِ فَرْحَتَانِ؛ فَرْحَةٌ عِنْدَ فِطْرِهِ، وَفَرْحَةٌ عِنْدَ لِقَاءِ رَبِّهِ، وَلَخُلُوفُ فِیهِ أَطْیَبُ عِنْدَ اللَّهِ مِنْ رِیحِ الْمِسْکِ.

 

ترجمه: تمام اعمال نیک انسان ها ده برابر تا هفت صد برابر اجر داده میشود، و الله عزوجل می فرماید: به جز روزه،! چرا که آن برای من است و من اجرش را می دهم، زیراه در آن روزه دار از شهوت و غذایش به خاطر من دوری می کند. و برای روزه دار دو شادی است: یک شادی هنگام افطار و شادی  دیگرهنگام دیدار با الله،! و بوی دهان روزه دار در نزد الله بهتر از بوی مشک است.))

 

فرخنده کسی که رمضان را استقبال کرد..!

 

زیرا ماهی است که در آن درهای بهشت گشوده و درهای آتش بسته می شود.!پس پیروزی و رستگاری از آن کسی است که این فرصت را غنیمت بداند قبل از آنکه دیر شود.!

 

رسول الله صل الله علیه وسلم می فرموده اند:

 

 أَتَاکُمْ رَمَضَانُ شَهْرٌ مُبَارَکٌ ، فَرَضَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ عَلَیْکُمْ صِیَامَهُ ، تُفْتَحُ فِیهِ أَبْوَابُ السَّمَاءِ ، وَتُغْلَقُ فِیهِ أَبْوَابُ الْجَحِیمِ ، وَتُغَلُّ فِیهِ مَرَدَةُ الشَّیَاطِینِ ، لِلَّهِ فِیهِ لَیْلَةٌ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ ، مَنْ حُرِمَ خَیْرَهَا فَقَدْ حُرِمَ.

 

ترجمه: ماه مبارک رمضان آمده و الله روزه گرفتن در آن را واجب کرده است. درهای آسمان در آن گشوده و درهای جهنم بسته می شود؛ وشیطان ها ی سرکش به زنجیر کشیده می شوند، و در آن برای الله شبی است که بهتر از هزار ماه می باشد، و اگر کسی از خیر آن محروم شود به راستی که زیان دیده است.

 

فرخنده باد کسی که ماه رمضان را استقبال کرد...!

 

رمضان ماهی است که الله متعال آنرا مخصوص کسانی قرار داده، که نیتشان خالصانه برای الله است و تمنای اجر و ثواب را از او دارند،تا الله متعال گناهان گذشته ی شان را مغفرت نماید.!رسول الله صل الله علیه وسلم فرموده اند: مَنْ صَامَ رَمَضَانَ إِیمَانًا وَاحْتِسَابًا ، غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ.ترجمه: کسی که ماه رمضان را با ایمان واخلاص کامل برای رضایتالله روزه بگیرد تمام گناهان گذشته اش بخشیده می شود.!

 

فرخنده باد کسی که ماه رمضان را استقبال کرد..!

 

ماهی که پس از گذشت یک سال دوباره آمده است، تا یاد آور نعمت های الله بر ما شود؛ نعمت این که ما را به این ماه رسانیده است، در حالی که بسیاری از انسان ها را مرگ و بیماری از پای درآورده؛ و آنان تمنای در رسیدن به این اجر ونعمت بزرگ بودند.

 

پس بیایید این فرصت را غنیمت بشماریم چرا که ممکن است دوباره بدان دست نیابیم...!

 

شکر و حمد و سپاس برای الهی است که بر ما منت نهاده و ما رابا لطف و بخشش و کرم خویش به این ماه رسانده؛ تا از آن بهره ی لا زم را ببریم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:ماه,رمضان,مبارک,ماه مبارک رمضان,

  • lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    ماه مبارک رمضان

    رمشک

    كد ساعت و تاريخ

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک