دل سوخته رمشک رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

دل سوخته رمشک

رمشک عکس  مرحوم چراغ شیخی و ‏ :

‏ ‏ اومدی دائی جون از راه دور. چراغ شیخی عکس مرحوم چراغ شیخی رمشک و رمشکی

خسته اما مهربون.

اومدی خاموش شد.


شعله هاناله ها.
اومدی تا این راب من معنا کنی.
درغبارخستگی و غربت فریادها.
اومدی دل دوشنبه شود عشق و زندگی .
شد دلم پروانه ی پرواز کرد
به آسمون اومدی اماب دل دارم

من ترس ازخدا شاید این رویای من باشد




یا یک خواب اما نه.
انسان  خلق عکس رمشک و ب سایت رمشک


او نقد با این ساختمو سوختم.

بی توآروم جون ساختم یا سوختم.
سوختم امان چون شمع دربین جمع


لاله م گزداغ تنهای به صحرا سوختم.:

(بنام قلب های شکسته)

 

دائی عزیزم

از وقتی که از پیشمان رفتی

 

انگار تموم دنیا رو روی سرم خراب کردن د ل سوخته عکس رمشک و دهستان

ای خدا چرا واسه چی دائی گلم دهستان عکس رمشک و دهستان رمشک به این زودی بردی فک نمی کردم

به این زودی ببریش شاید براتو دیر باشه دهستان رمشک عکس رمشک و دل سوخته رمشک ولی واس من ن زود بود دائی جوونم وقتی که بت فک میکنم باور نمیکنم
که از پیشم بری دهستان رمشک عکس رمشک و دل سوخته رمشک
خیلی برام سخته
وقتی که عکسای نازتو نگاه میکنم وبلاگ رمشک عکس رمشک و دل سوخته رمشکی
باورنمیشه که از پیشم رفته باشی چه کار کنم یه وقت هوس میکنم که فیلمها و عکساشو نگاه کنم   نمیتونم چون ک طاقتشو ندارم
 
   ای خدایه راهی نشونم بده و ب سایت رمشک عکس رمشکی و رمشک ای خدا کمکم کن ک بتونم نگاشون کنم ای خدا جونم ی بار بخوابم بیارش ای خدا یاد حرفای قشنگش یاد اون نگاه کردنش یاد اون خنده های نازش یاد اون راه رفتنش میوفتم عذابم میده گریه م میاد غم از دست دادن عزیز ‏ عکس رمشک و دل سوخته رمشکی حالا4ماه میشه ک ازبینمون رفته دائی مهربونم هنوزم هنوزه وقتی ک فکرشومیکنم  
میگم تازه این اتفاق افتاده فک میکنم همین امروز بوده وبلاگ رمشک عکس رمشک و  وب سایت خبری رمشک ای خدا باورم نمیشه.
 
ای خدا به جای دائی جونم مرحوم چراغ شیخی عکس دل سوخته و وب سایت رمشک نیوز خبر نفس مرا میگرفتی.   ای کاش میشد ی باردائیکمو میدیدم إنقد بوسش میکردم انقدلمسش میکردم رمشکی عکس رایگان و دانلود عکس مرحوم چراغ شیخی رمشک بش میگفتم دائی جونم دلم برات تنگ شده بود بش میگفتم دائی عزیزم خیلی خیلی دوست بیشتراز رمشک دهستان رمشک عکس وب سایت رمشک نیوز و دل سوخته رمشکی خودم کمتر از خدا دوست دارم مسجد رمشک عکس  بناه قدیمی رمشک و تصاویر رمشک دا نشجو احمد پاکان عکس رمشک و هم کلاسیم خداوند جنت فردوس نصیبت گرداند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

دل سوخته رمشک

رمشک

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک