دوستت دارم L LOVE YOU رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

دوستت دارم L LOVE YOU

 
  
 
 
  
 

عکس عاشقانه فانتزی

                            

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 http://s1.picofile.com/file/7574758816/Booseh_min_Booseh_ghasedakiHa_blogfa.jpg

 

 

  من عاشق آن دیده چشمان سیاهم ای بی وفا
                                                              بیهوده  چه  گویم که  پریشان  نگاهم

                    

 

 

         گر مستی چشمان سیاه تو گناه است 
                                                              من طالب آن مستی و خواهان گناهم

 

 
  
 
 

دست خودم نیست ای بی وفا

اگر می بینی عاشق تو هستم ، دیوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگی من تو شده ای بی وفا
به خدا بدان که این دست خودم نیست ‏A!

اگر میبینی چشمانم در بیشتر لحظه ها خیس است و دستانم سرد است و اگر میبینی همه لحظه های دور از تو بودن اینهمه سخت و پر از غم و غصه است بدان که این دست خودم نیست ای بی وفا
!

دست خودم نیست که همه لحظه ها تو را در جلو چشمانم میبینم و به یاد تو می باشم تنهایم.

دست خودم نیست که دوست دارم همیشه در کنارت باشم ، دستانت را بگیرم ، بر
لبانت بوسه بزنم و تو را در آغوش خودم بگیرم!

به خدا دست خودم نیست که هر شب به آسمان نگاه می اندازم و ستاره ای درخشان را میبینم و به یاد تو می افتم
!

دست خودم نیست که هر سحرگاه به انتظارت مینشینم تا در آسمان دلم طلوعی دوباره داشته باشی ای بی وفا

 

Animated wallpaper, screensaver 240x320 for cellphone

 

Animated wallpaper, screensaver 240x320 for cellphone

 

  

بی تو، مهتاب شبی، باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
شدم آن عاشق دیوانه که بودم .

 

 


در نهانخانه جانم، گل یاد تو، درخشید
باغ صد خاطره خندید
عطر صد خاطره پیچید
یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم
پر گشودیم و درآن خلوت دلخواسته گشتیم

ساعتی بر لب آن جوی نشستیم
تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت .
من همه محو تماشای نگاهت .
آسمان صاف و شب آرام
بخت خندان و زمان رام
خوشه ماه فرو ریخته در آب
شاخه ها دست بر آورده به مهتاب
شب و صحرا ، گل و

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

سنگ
همه دل داده به آواز شباهنگ
یادم آید: تو به من گفتی :
«از این عشق حذر کن !
لحظه ای چند بر این آب نظر کن
آب، آیینه عشق گذران است
تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است
باش فردا، که دلت با دگران است !
تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن !»
با تو گفتم:« حذر از عشق ؟ ندانم
سفر از پیش تو ؟ هرگز نتوانم
نتوانم!
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد
چون کبوتر لب بام تو نشستم
تو به من سنگ زدی، من نه رمیدم، نه گسستم ... »
بازگفتم که: « تو صیادی و من آهوی دشتم
تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم
حذر از عشق ندانم ، نتوانم!»
اشکی از شاخه فرو ریخت
مرغ شب ناله تلخی زد و بگریخت ...
اشک در چشم تو لرزید ،
ماه بر عشق تو خندید !
یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم
پای دردامن اندوه کشیدم .
نگسستم، نرمیدم .

رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم ،
نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم ،
 

  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 


 

 

  

 

 

 

عکس زیبا و عاشقانه

 

عاشقانه

نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم ...

بی تو، اما، به چه حالی من از آن کوچه گذشتم!
 
 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

  
 
 

بوسه چیست؟

بوسه مگر چیست فشار دو لب
آنکه گناه نیست چه روز و چه شب

بوسه یعنی  وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق در اعماق شب

بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب  لذت از دیوانگی

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق
طعم شیرینی به رنگ سادگی

 

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

بوسه یعنی  آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن

 

 

بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه بر می دارد این شرم از میان

بوسه یعنی شادی و شور و نشاط
بوسه یعنی عشق خالی از گناه

 

 

 

 

 

 

 

 

بوسه یعنی قلب تو از آن من
بوسه یعنی تو همیشه مال من

 

 
 

Aدوستت دارم عشق منیA  

 

 

 

 

 

رمشک،دهستان رمشک،وب سایت رمشک نیوز،

 

 

 

 

وب رمشک

 

 

 

 

 

وب سایت دهستان رمشک  

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

بی نام.............ناشناس
ساعت2:51---9 مهر 1392
برادرنظام غیرتو ازبچه های رمشکی دخترا یا بسراش وبلاگ ندارن؟
پاسخ:آره پسرا دارن


A
ساعت1:59---9 مهر 1392
حالا این A کی هست؟خدابه دادش برسه
پاسخ:بماند کی هست هههههههه،ناشناس بی نام ؛


بی نام.............ناشناس
ساعت1:47---9 مهر 1392
برادرنظام واقعاعاشق شدی؟اصلابهت نمیاد
پاسخ:اونش بماند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

دوستت دارم L LOVE YOU

رمشک

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک