تصاویر رمشک رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

تصاویر رمشک

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 

 

 

 

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com جام پیدا شده رمشک آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم یک ظروف سفالی پیدا شده رمشک آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم نخلی که به صورت عجیب نام الله نوشته رمشک آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم پیرترین زن در ایران رمشک آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم تیم محبوب برتر رمشک استقلال آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم تیم محبوب بندجلال رمشک آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم امام جمعه رمشک مولوی عبدلملک آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم مدیر وب رمشک

آپلود سنتر دائمی  و همیشگی نیلوبلاگ با ساپورت پسوند های لازم نظام اربابی پور

نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت12:01---6 آبان 1392
آقا نظام سلام نکنه رفتی بندر ماندگار شدی یا داماد شدی چکار میکنی بندر درس میخونی یا کار میکنی یک ماه گذشت ها
پاسخ:سلام آره بندرم مشغول به کار هستم


مهدی
ساعت13:29---7 مهر 1392
سلام چی شد آقا نظام
پاسخ:سلام من الان رمشک نیستم بندر هستم متأسفم هر وقت رفتم قرار خواهم داد


مهدی
ساعت14:06---3 مهر 1392
ممنون که جواب دادین من اول معلم کلاس پنجم پسرانه بودم البته سال 82فکر کنم. بعد منو گذاشتن معلم کلاس اول دخترانه خیلی دلم میخاد عکس شاگردهای کلاس اولم را ببینم و الان چکار میکنند و به کجا رسیدن یکی از شاگردهای خوب من فاطمه شهدوست بود البته خیلیهاشون درس خوان بودن اما حیف که آنجا امکانات زیادی برای رشد کردن بچه ها نبود اگر امکان داره عکسهاشون بگذار تو سایت البته او زمان شما کلاس پنجم بودید اگر اشتباه نکنم بعد معلمی به نام صالحی شد معلم پنجم بالاخره سرتو درد نیارم خیلی دلم میخاد اونجا بیام اما حیف که نمیشه دیگه. اما عکسهای مدرسه و منطقه رو حتما تو سایت بگذار خوشحالم که با هات آشنا شدم
پاسخ:جواب دادن وظیفه من هستش به کسانی که به وبم سر میزن چشم قرار خواهم داد به زودی


مهدی
ساعت13:49---1 مهر 1392
من معلم رمشک بودم میخواهم تصاویری از دبستان و رودخانه رمشک در سایت بگذارید لطفاآقا نظام عکس خودتو در سایت بگذار ببینم من شاگردی به نام شما داشتم
پاسخ:چشم فعلا که رمشک نیستم در اولین فرصت قرار میدم شاید هم معلم ما بوده باشید آپلود عکس نظام اربابی و دهستان رمشک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:تصاویر,تصاویر رمشک,رمشک,تصاویر رمشک,دهستان رمشک,تصاویر دهستان رمشک,تصاویرهای دهستان رمشک,,

  • lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    تصاویر رمشک

    رمشک

    كد ساعت و تاريخ

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک