پیامی از شیخ شریم امام مسجد الحرام در مورد وات ساب رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

پیامی از شیخ شریم امام مسجد الحرام در مورد وات ساب

:

‏ ‏ پیامی از شیخ شریم امام مسجد الحرام در مورد وات ساب

شيخ سعود شريم در خطبه أو گفت

حرف بزرگي را ... چه كسي از ما حس در تغير زندگي أش نداشته بعد از استفاده از واتساب و تويتر !!!!؟؟

‏ ‏بخوان ... هشدار جمعي .... قبل از ان كه روزي بيايد كه موبايلي كه به ان معتاد شده بدردش نخورد همانا اين جنگ عقل هاست كه متاسفانه ما را به سوي خود كشيده و از دينمان إسلام و ياد خدا دور ساخته ما تغير يافته ايم به بندگان واتساب و تويتر چرا قلب هايمان سنگ شده!؟؟؟؟؟!!

‏ ‏چرا بين ما دوري افتاده و قطع رابطه خويشاوندي كرده ايم؟!؟؟براي اينكه رابطه هامون شده به وسيله واتساب و واتساب شده دغدغه مون مثل اين است كه هر روز يك شخص را ملاقات مي كني أما متاسفاته اين راه و روش صله رحم نيست همانطور كه در دين ما إسلام است چرا با مردم به زياد صحبت مي كنيم و ما با كسي نمي شينيم؟؟؟!!!

براي اينكه تا به ما نامه اي رسيد كه در ان از شخصي يا گر وهي عيب جوي مي كنند براي گروه بزرگي با سرعت زيادي مي فرستم و خود اگاه نيستيم كه چه قدر گناه دارد نصيب ما مي شود ....‏ ‏وقتي نماز صبح را با جماعت از دست دارديم چون تمام شب را مشغول هستيم ( واتساب و تويتر ) پس چه چيزي ما راقوي كند تا نماز جماعت صبح بلند شويم؟؟!

‏ بعضي از ما نمازشون را با تأخير مي خوانند و بعضي ديگر بعد از طلوع افتاب و بعضي ها نماز نمي خوانند حتى دوست داشت ترين وقتها براي خداوند متعال مثل وقت قيام و قبل از بيرون امدن افتاب ما به واتساب و تويتر مشغول فرستادن نامه هاي صبح گاهي هستيم و چيزهاي ديگر... ‏چرا توفيق در زندگيمون نباشد؟؟؟!!!

براي اينكه قران را گذاشته ايم كنار و ٢٤ ساعته مشغول واتساب و تويتر هستيم در اينها و غير ان ها در اين دنيا ... پس موفق نمي شويم و دور مي شويم از ياد خدا پس روزيمون سخت و تنگ مي شودمتاسفانه مثل معتادها شده ايم غذا مي خوريم و موبايل به دست چپ ماست با دوستان مان نشسته ايم و موبايل در دست..با پدر و مادر صحبت مي كنيم كه احترام شون واجب است و موبايل در دست ما ..بلند مي شويم موبايل در دست ما... حتى بچه هامون به آرامي مي نشينند چون موبايل بهشون داده ايم... :

‏ ‏ همه اين چيزها و بيشتر...

ميل ندارم به شنيدن كسي كه از اين برنامه اي مثل واتساب دفاع مي كند

قبل از امدن اين (واتساب و..)موبايل شانس اين را نداشت كه. اينقدر براي ما قابل توجه بأشد أما الان اگه يك ساعت موبايلمون غايب بأشد متوجه مي شويم ...

‏ ‏و اي كاش براي نماز و قران مون اينجوري بوديم .

‏ ‏و چه كسي منكر ان مي شود و چه كسي توجه اين انقلاب در زندگيش نشده بعد از دخول و معتاد شدن بهش ،؟؟؟!!؟قسم به خدا بر خودمان چه كسي در قبر ما رو به فراموشي مي سپارد؟؟!!؟

أيا واتساب؟؟!!؟‏ ‏يا قران؟؟؟!!!

‏ همانا قران است كه مي ماند و آياتش را مي خواند و تموم شدني نيست ... ‏و فايده ندارد پشيموني روزي كه فايده ندارد واتساب و تويتر در جايگاه بزروگ و أهوال سخت

تا بر بگرديم به سوي خدا و چيزي ما را از دينمان مشغول نسازد (غافل نسازد) ما نمي دانيم چقدر از عمرمان باقي است((( و من اعرض عن ذكري فان له معيشة ضنكا)))) :

‏ ‏ ((و هر كس از ياد من روي گردان شود زندگي سخت و تنگي خواهد داشت)))سوره طه إيه ١٢٤

بفرستيد براي ديگران غير از شما باورم كنيد بيشتر مردم در غفلت از اين أمر هستند و اين نصيحت را بيخيال نشويد وگرنه مثل همون مي شويد كه بيخيال علم شد

((( يعني عالم بي عمل )))

‏ ‏به خدا صحبتهايش از صميم قلبش است و خدا ببخشد ما را

‏ ‏

‏ ‏

‏ ‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






lovenar

نظام اربابی پور

lovenar

http://lovenar.loxblog.com

رمشک

پیامی از شیخ شریم امام مسجد الحرام در مورد وات ساب

رمشک

كد ساعت و تاريخ

با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

رمشک