کمین پلیس در بستر رودخانه رمشک قاچاقچیان را ناکام گذاشته رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

کمین پلیس در بستر رودخانه رمشک قاچاقچیان را ناکام گذاشته

:

‏ ‏

کمين پليس در بستر رودخانه رمشک، قاچاقچيان را ناکام گذاشت

گروه استان ها- فرمانده انتظامي قلعه گنج استان کرمان گفت: پليس در عمليات بامداد امروز خود، ضمن کمين در بستر رودخانه رمشک، محموله 82 کيلويي مواد مخدر را متوقف و دو قاچاقچي را دستگير کرد.

‏ ‏ به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "پهلوان خسروي" اظهار داشت: ماموران انتظامي پاسگاه رمشک با انجام يکسري تجسس هاي فني و با توجه به اشرافيت اطلاعاتي خود در منطقه، از انتقال يک محموله مواد مخدر از مرزهاي شرقي به جنوب کشور و از مسير شهرستان قلعه گنج، آگاهي يافتند.

‏ ‏ وي با اشاره به گشت زني هاي نامحسوس ماموران انتظامي در مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان،خاطر نشان کرد: در ساعات اوليه بامداد امروز، يک دستگاه خودروي وانت پيکان وارد کمين پليس در بستر رودخانه رمشک شد که بلافاصله متوقف و هر دو سرنشين آن بازداشت شدند. "پهلوان خسروي" تصريح کرد:

در بازرسي از خودروي توقيفي بيش از82 کيلو مواد مخدر از نوع ترياک که در کف خودرو جاسازي شده بود، کشف شد.‏ ‏ اين مقام مسئول بيان داشت:

‏ ‏ دو متهم دستگير شده قصد داشتند با تردد در مسير هاي فرعي و اصلي فنوج- رمشک – قلعه گنج، اين محموله مواد مخدر را که در يکي از روستاهاي اطراف شهرستان نيک شهر بار گيري کرده بودند، به استان هرمزگان منتقل کنند اما در کمين ماموران انتظامي گرفتار شدند. فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج گفت:

متهمان دستگير شده جهت پيگيري پرونده تحويل دستگاه قضايي شدند. منبع:news.police.ir

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:رمشک,پلیس در بستر رودخانه رمشک قاچاقچیان رو ناکام گزاشت,,

  • lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    کمین پلیس در بستر رودخانه رمشک قاچاقچیان را ناکام گذاشته

    رمشک

    كد ساعت و تاريخ

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک