اس ام اس عاشقانه رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

اس ام اس عاشقانه

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 

 

 

 

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com


هرشب زغم عشق تومن خواب ندارم؟فکردل من کن که دگرتاب ندارم بس گریه نمودم زفراق غم عشقت چشم به زبان امدوگفت اشک ندارم


  دوست داری بگم می‌خوام هر روز با صدات بیدار بشم،بعد بگم با ساعت بودم،دوست داری بگم همه جاها رو برای پیدا کردنت گشتم،بعد بگم با دست کلیدم بودم،دوست داری بگم چرا رفتی‌،بعد بگم با برق بودم،اما میگم دوستت دارم،مطمئن باش با خودتم.


بامن که شکسته ام کمی راه بیا%بالی بگشاگاه وبیگاه بیا%آزرده مشوبیا گناه ازمن بود%گفتم که مقصرم توکوتاه بیا%  

‏ ‏


 

نام: بينام؟ صدايم:سكوت؟ خوراكم:غم؟ دلم:پرخون؟كوله بارم :حسرت؟ وطنم:غريبي ؟گناهم:عاشقي؟ همدمم :تنهاي؟ تنهاكلامم:دوستت دارم :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


سلام، فهمیدی تصادف کردم! بذار برات بگم: تو جاده چشات، اتوبان نگات، خوردم به خوبیهات، چپ کردم واسه صفات، مردم از مهربونیات . :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ اگراين] پيام را=+ خوندي يعني¥ @دوستم ><داري /اگه %پاكش ؟كني #عاشقمي* اگه جواب بدي ديوونمي اگه جواب ندي يعني منو ميخواي حالا چكار ميكني$بازی کن

‏ ‏ یه بوس باحال برات فرستادم:اگرمحکم چسبیدرولباتو دردت گرفت با110،اگرخون اومدبا 115،اگرآتیش گرفت با125واگر خوشت اومدباهمین شماره تماس بگیر!

  


اگرکلیدقلبی راداری قفلش نکن اگرخداحافظی درراه است سلام نکن اگردستی راگرفتی رهایش نکن

 


با یه قامت شکسته،با نگاهی مات و خسته،سرشو برده تو شونش،یه نفر تنها نشسته،توی تنهایش یه درده،جای پای قلبی سرده،گل سرخی بود اما،دیگه پژمرده و زرده،فارغ از دیروز و فرداش،غرقه توی دریای درداش،حسرتش یه عشق نابه،که وفا کنه به عهدش...


  تصویرتودروسعت هرپنجره پیداست تقصیردلم نیست تماشای توزیباست


اے دوســــت بــــہ خــــدا دورے تــــو دشــــوار اســــت/ بــــے تــــو از گــــردش ايــــام دلــــم بــــيزار اســــت/ بــــے تــــو اے مــــونــــس جــــان دل زغــــمت مے ســــوزد/ دل افســــرده مــــن طــــالــــب يــــك ديــــدار اســــت.....؟  

‏ ‏


 

الهی دروازه بخت به روت همیشه وابشه دست به خاک بزنی الهی که طلابشه متهم هرچی ردیف ردیف پنج ودوسه نمی ذارم توعاشقی کسی به گردم برسه نفس :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


مشترک گرامے بدلیل بدھے قبلے یک بوسہ جریمہ مےشوے لطفا ھرچے سریعتر بدھے خود را پرداخت نمایید باتشکر ازحسن شما شرکت دوستانہ :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ همیشه سخت ترین نمایش به بهترین بازیگرتعلق دارد،شاکی سختی های دنیانباش شاید توبهترین بازیگرخداباشی.؟

‏ ‏

!

  


 


عاقبت ازعشق تو اهل كليسا ميشوم ,ميكشم دست ازمسلماني مسيحاميشوم,انقدربركشتي عشقت نشينم همچونوح يا به ساحل ميرسم يا غرق دريا ميشوم


  قسم به سوره ی شمس الیل بجزتوباکسی ندارم میل بقرآن مجیدآیه به آیه به دنبالت می آیم سایه به سایه


نام:خمار شهرت:سرگردان سن:خزان شغل:گدای محبت جرم:دوستی محکومیت:به دنیا آمدن خودم:شمع دلم:خون صدایم:سکوت کوله بارم:حسرت خوراکم:غم وطنم:غربت همدلم:تو آدرس.شهرستان:عشق میدان:دل خیابان:محبت کوچه:وفا پلاک :انتظار منزل:عاشق دل باخته تو.ازطرف خودم.فدات بشم گلم  

‏ ‏


 

دوچشمت طرحی ازباغ بهشته جداازتوبرام دنیاچه زشته توآنجابی منومن بی تواینجاچه بایدکردکارسرنوشت :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


منم آشفته ی دیدار رویت/دلم پروانه شد پر زد بسویت/تمام آرزوی من همین است/که یک لحظه بشینم روبه رویت... :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ می بوسیمت 3 تایی من وغم و تنهایی امان از این جدایی دلتنگم خدایی

‏ ‏ دلم یک جای دنج میخواهدآرام وبی تنش جایی بایدباشدغیرازکنج تنهایی تاآدم گاهی آرام گیرد مثلاآغوش تو.....! !

  


♥عــــابــــــرے تنـــــہا بـــــــودم بــــــے تـــــو تنـــــہاتر شـــــدم ــ آتشـــــے افســـــردہ بـــــودم بــــــے تــــــو خاکستــــــر شـــــــدم .

 


حکایت من ،حکایت کسی بود که عاشق دریا بود اما قایق نداشت !دلباخته سفر بود،اما همسفر نداشت!حکایت کسی بود که زجر کشید ،اما ضجه نزد!زخم داشت،اما ننالید!گریه کرد ،اما اشک نریخت !حکایت من حکایت کسی بود که پر از فریاد بود،اما سکوت کرد تا همه ی صداها را را بشنود


  درخت عشق را با قلب میکارند نه با دست تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف


قسم خوردم همیشه باتوباشم/دراین دنیافقط مال توباشم/اگرماندی دراین دنیای عاشق/من هم به خاطرتوزنده باشم  

‏ ‏


 

""تنها" صدای"" پای"" تو"" حرمت"" خون"" منه"" کاشکی"" بدونی"" خواستنت"" به"" قیمت"" جون"" منه"" :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


قلبم برای دوست داشتن تو,لبام برای بوسیدن تو,چشام برای دیدن تو و دستام برای نگه داشتن توبوجود اومدن;چون من فقط بخاطرتو ساخته شدم! :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ زحال من اگرپرسی به جزدوری ملالی نیست;ملالی هم باشدتوخوش باش خیالی نیست

طالب پرواز هستم مقصدم "چشمان تو" یاس پرپرگشته ام مرحمش "دستان تو" بودنم بابودنت معنای دیگر میدهد جان من خوش می شود با آن لب "خندان تو

  


سفركردي غروبي از كنارم تورااي كاش ميشد بازدارم توميكفتي كه ميايي دوباره ازآن روز دائما جشم انتظارم

 


آدم همیشه سه جاآرزوش برآورده میشه1.وقت اذان.2زیرباران3.وقتی دلش میشکنه,من وقت اذان زیرباران دعامیکنم هیچ وقت دلت نشکنه.


  مـــــرور می کنـم
خاطـــراتمـــان را
امـّــــا مگـــر
کـپـــی برابـر اصـــل میشـــود !
دلم تنگ شده برایت .


بهت نمیگم دلمی!چون پراز غمه،نمیگم گلمی!چون عمرش کمه،نمیگم چشامی ! چون واست کمه،بهت میگم خودتی!!چون ازخودت بهتر پیدا نمیشه  

‏ ‏


 

عشق رو نميشه با يه شاخه گل مقايسه کرد ولي ميشه عشق رو با يه شاخه گل اثبات کرد . :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


(نامه ای به عشق) فرستنده؟ديونه تو گيرنده؟عشق من آدرس؟سينه پاكت مقصد؟قلب مهربونت موضوع؟عشق بي ريا حرف دل؟دوستت دارم عشق من :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ مواظب قلبم باش،ازدستت نیفته، نه بخاطرقلبم ،به خاطرخودت،که داخل قلبمی

‏ ‏ یادت...دلتنگم میکنه اسمت...دیوونم میکنه صدات...عاشقترم میکنه نگاهت..وابسته ترم میکنه میدونی چی داغونم میکنه؟؟ندیدنت

  


بدلیل دوری شماهوای دل صاف تاقسمتی ابری همراه باآه پراکنده می باشداین سامانه سوزناک تاروزدیدارپایدارخواهد ماند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: شنبه 14 ارديبهشت 1398برچسب:اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عشقی,اس ام اس عشق,اس ام اس عشقولانه,

  • lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    اس ام اس عاشقانه

    رمشک

    كد ساعت و تاريخ

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک