اس عاشقی رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

اس عاشقی


همیشه باغمت من در ستیزم. به این خاطرهمیشه اشک ریزم به هر برگ گلی این را نوشتم تویی امید من تنها عزیزم


  دانه الماس مــــــــــــــني♥ ستاره وياس مــــــــــــــني♥توبهترين دوست مــــــــــــني♥ هميشه در قلب مــــــــــــــــني


~~~~~~موجی از عشق رابرساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش نشدنی هستی.!عزيزم I love  

‏ ‏


 

.*'""*.*"'"*. *. ﺳﻔﺎﺭﺷﻲ .* *. ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ.* "*. .*" "*.*" ﺩﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﻳﺪﺍﺭ ﺗﻮ ﺁﻭﺍﺭﻩ ﺗﺮﻳﻨﻢ. :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


اشک چشمام جمع شده ،یواش یواش سنگ شده/خبر داری چه اندازه ،دلم برات تنگ شده :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ غم خانه عشق تو به رضوان ندهم يک خار تو را به صد گلستان ندهم تو معدن عشق آرزوهاي مني کفر تو را به گنج ايمان ندهم

‏ ‏ عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی بادخترهمسایه نیست که بهش چشمک بزنی غذانیست که بهش ناخنک بزنی یارفیق نیست که بهش کلک بزنی اآن عشق مقدسه بایدجلویش زانوبزنی !

  


زنــــــــدگي را دوســــــت دارم نه در قــــــــفــــــــس عشــــــــق را دوســــــــت دارم نه در هــــــــــــــــوس تــــــــو را دوســــــــت دارم تا آخــــــــرين نفس.

 


دردریای عشقت شناکردم،ناگهان قورباغه ای دیدم فرارکردم


  در دفتر دل،يادتو سرمشق من است يادم نرود ياد تو تکليف من است


هرگزندیدم برلبی لبخندزیبای تورا/هرگزنمی گیردکسی درقلب من جای تورا/  

‏ ‏


 

غمگین وبیقرارم زخمی ترازسه تارم وقتی توروندارم نفرین به هرچه دارم :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


نمی چینم گلی که خاردارد،نمیگیرم دلی که یاردارد،توهمان گل بی خار منی :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ دل تووقتی میگیره دل من میخوادبمیره :حاضرم دلم فدات شه تاکه قلب تونگیره

‏ ‏ چه شد پنجره شوق چرا بسته شدی......شاید از هم نفسی با دل ما خسته شدی..؟ !

  


اشک از دوریست، سکوت از تنهایی،لبخند ازمهربانی، پیام دادن از دلتنگی،

 



نظرات شما عزیزان:

ایران آرنا
ساعت17:18---13 ارديبهشت 1392
سلام خوبین ؟ عیدتون مبارک وبلاگ بسیار زیبایی دارین به منم سر بزنین ممنونم
پاسخ:سلام آمدم بهت سر زدم عالی بود با تشکر از بازدید شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1398برچسب:اس ام اس,اس ام اس عشقی, عاشقی ,

  • lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    اس عاشقی

    رمشک

    كد ساعت و تاريخ

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک