اس ضد حال پسرو دختر رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

اس ضد حال پسرو دختر


تاحالا یه قورباغه پرس شده لای نایلون دیدی؟ندیدی؟یه نگاه به کارت ملیت بنداز.


  اگربه کمبوداس ام اس دچارشدیددودست خودرابه بالاببریدودودستی به سرتان بزنید باتشکر!


حیف شدکه ازتوفقط یکی دارم کاش ازتوچندتابیشترداشتم اون وقت باغ وحش می زدم!  

‏ ‏


 

اگر بیکارھستی برات یہ کار پیدا کردم توی یہ مرغداری باید مرغ ھای فلج را ببری دستشویی :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


آیامیدانید...قلقلک دادن فردمبتلابه اسهال مانندشوخی کردن بااسلحه درحالت رگباراست! :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ دشمنان به ترور نخبگان کشور روی آورده اند، شاید این آخرین پیامکی باشد که می خوانی! مواظب خودت باش!

‏ ‏مژده مژده عید قربان لغو شد . ستا روحیه دهی به گوسفندان !

  


ميدوني فرق تو با گل چيه؟گل رو بايد بو كرد، ولي تو خودت همين جوري بو ميدي!

 


ازپری دریایی به گورخرصحرایی اگه برات اس ام اس اومدیه جفتک بزن


  امشب قراره همه خرجنك هاراجمع كنند مواظب خودت باش


اتل متل توتوله !گاو حسن چه جوره! نشسته توی خونه !داره پیامك میخونه  

‏ ‏


 

خروسه روی دیوارایستاده بودماشین مرغ فروشی سررسیدگفت اخ جون سرویس دخترهاامد. :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


پاتو از گليمت درازتر نكن ، پات دراز مي شه شلوار به پات كوتاه مي شه :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ یه بوس باحال برات فرستادم:اگرمحکم چسبیدرولباتو دردت گرفت با110،اگرخون اومدبا 115،اگرآتیش گرفت با125واگر خوشت اومدباهمین شماره تماس بگیر!

‏ ‏ توروبه جون مادرت،جون هرکی که دوست داری،توروبه روح پنج تن آل ابا،به اون قرآنی که قبولش داری همین الان 8 بشین پاشو برو یالا زود باش !

  


بیا مثل دو تا کبوتر پرواز کنیم روی بلندترین درخت بنشینیم تو تخم بذار من می روم گرجه می خرم کتلت درست می کنیم

 


میدونی شباهت تو با لامپ چیه!?? دور دوتا تون پشه جمع میشه


 ای کثیف تر از هپلی تنها تو حموم نپری لیف های حموم دزدن چرک تو رو میدزدن


پیامک خالی هم می پذیریم!!سازمان حامیان "از یاد رفته ها"  

‏ ‏


 

در وفا هیچکس استاد نیست اما در بی وفایی همه استادن چطوری استاد؟ :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


یه کار برات پیدا کردم تو مرغداری،کار سختی نیست،فقط وقتی‌ مرغها رو سر می برن تو جوجها رو دلداری بدی. :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ از خرپرسیدندوقت بیکاری چکار میکنی؟گفت جفتک میزنم ،گاهی عرعر میکنم وحالاهم دارم پیامک میخوانم

‏ ‏ دعای یه دختر دم بخت: خدایا من از این زندگی‌ گذشتم و برای خودم چیزی نمی‌خوام فقط یه داماد خوش تیپ و پولدار نصیب مادرم کن! !

  


ازآن روزی که سربازی به پاشد/ستم برمانشدبردختران شد/بسوزدآن که سربازی به پاکرد/تمام دختران راچشم به راه کرد

 


عر عر عر ، به من میگن خر ، یه عمره که خر هستم! همیشه باربر هستم! خری که میگن من هستم ! گوشی موبایل به دستم ، در حال خوندن هستم!


  ابرازمحبت زنهای قلعه گنجی به شوهرش که تازه ازسرکاراومده:اگوم اول تریاک اکشی یانون تیراکنی؟!


ی خر عکسشو تو آب می بین: می گه چقدر شبیه اونیم که داره این اس ام اس رو می خونه!  

‏ ‏


 

گفتم اي يار، گفتي زهرمار، گفتم اي دوست ، گفتي دردوكوفت ، گفتم من بي عشق تو بيمارم ،گفتي به جهنم مگه من پرستارم ، :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


امیدوارم امشب خواب فشنگترین وبهترین آدم دنیا رو ببینی ولی سعی نکن بهش عادت کنی چون من نمی تونم هرشب بیام تو خوابت :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏شعار دختران در سال 91 نه روسری نه توسری حکومت دوست پسری .شعار پسران نه سربازی نه جانبازی بزن بریم دختر بازی الله یاور ماست 110 دنبال ماست

‏ ‏لیمو نخور،ترش میکنی .ماروفراموش میکنی .آدامس بخورتابادکنی مارو همیشه یادکنی سعی کن آدامست شیک باشه مثل خودت خوش تیپ باشه!!!!! !

  


شعار 22بهمن امسال دختران:مااعتراض داریم شوهر نیاز داریم شوهر شوهر شعار ماست ازدواج افتخار ماست این همه دختر آمده به عشق شوهر اومده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1398برچسب:اس ضد حال پسرو دختر,

  • lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    اس ضد حال پسرو دختر

    رمشک

    كد ساعت و تاريخ

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک