رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 

الله،خدا،معبود،پروردگإر،لفظه و معنی کلمات

بسم الله الرحمن الرحيم سوال: آیا کلمه (خدا) همان معنی (الله) را می دهد؟ و آيا جايز است که الله متعال را با نام خدا صدا بزنيم...؟ جواب: گرچه در زبان فارسی کلمه خدا به معنای (الله) بکار برده می شود ولی کلمه (خدا) در فارسی به معنای رئیس است همانند اینکه به رئیس روستا (کدخدا) می گویند و به ملوان کشتی (ناوخدا) می گویند، ولی کلمه (الله) یعنی معبود بحق یعنی تنها ذاتی که لیاقت پرستش را دارد و باید پرستش شود، پس معنای کلمه (الله) با کلمه (خدا) بسیار متفاوت است. و از آنجايى که الله سبحان هم در ذات يکتا و بى همتاست و دچار تغيير و دگرگونى نميشود، در اسماء و صفات هم يکتا و بى همتاست و دچار تغيير و دگرگونى نميشود. بعنوان مثال، لفظ "خدا" اگر نقطه حرف "خ" را برداريم، اين کلمه تبديل ميشود به "حدا" و اگر نقطه ى "خ" رو بذاريم پائين ميشود "جدا" و اگر يک حرف آن را برداريم، مثلا حرف "خ" ميشود، "دا" و اگر دو حرف آن را برداريم ميشود "ا" ..پس اساس کلمه از بين رفت و دچار تغيير شد. ولى لفظ جلاله و مبارک الله به هيچ عنوان دچار تغيير نميشود. بعنوان مثال، لفظ جلاله "الله" اگر به آن نقطه اى اضافه شود در معناى واحد و بى همتايى الله سبحان هيچ تغييرى ايجاد نميکند. و اگر يک حرف از لفظ "الله" برداشته بشود ، "لله" ميشود که همان دربردارنده ى نام الله است (لله ما فى السماوات وما فى الارض) و اگر دو حرف آن را برداريم ميشود "له" که باز در بردارنده نام مبارک الله است..(له ما فى السماوات و ما فى الارض)، و اگر سه حرف آن را برداريم ميشود "ه" يا "هو" که باز دربردارنده ى نام مبارک الله است (هوالله الذى لااله الاهو) پس شايسته است که الله متعال رو با الله صدا بزنيم يا هر يک از اسماء الحسنى. چرا که الله سبحان در کلام پاکش ميفرمايد: قل الدعوا الله اودعوألرحمن أياما تدعوأ فله ألاسماءألحسنى. بگو "الله "را بخوانيد يا "رحمان" هرکدام بخوانيد ذات پاکش يکى و بى همتاست و براى اوست نام هاى شايسته و نيکو... پس وقتى الله جل جلاله ما بنده هايش رو اينگونه مورد خطاب قرار ميدهد و خودش را براى ما معرفى مينمايد که مرا به چه نامى صدا بزنيد،شايسته است که از امر الله جل اعلا اطاعت شود. هرکس توى خلوت خودش زمزمه کند و تکرار کند خدا..خدا...خدا...خدا... تا 100 بار ادامه بدهد آيا اين لفظ بهش آرامش ميدهد؟ آيا لذت ميبرد؟ و حالا لفظ مبارک "الله" را تکرار کند و زمزمه کند.. الله...الله...الله...الله... قطعا حلاوت و شيرينى اين نام مبارک در قلبش احساس ميکند و حتما به آرامش ميرسد. چون وعده ى الله متعال است. ألا بذکرالله تطمئن القلوب... آگاه باشيد که با ذکر و ياد الله ،دلها آرامش مي يابد. و اين دو مطلب قابل استنباط ميباشد؛ اول اينکه منظور از ذکر و ياد الله، اذکار تسبيح و تحميد و تهليل ميباشد. و دوم اينکه خود لفظ "الله" مورد نظر است که با گفتن الله، دلها به آرامش ميرسد. و زمانى که لفظ مبارک "الله" بر زبان آورده ميشود، دل از خشيت اين نام مبارک به لرزه ميفتد. ان شاءالله همه ى ما بکوشيم تا نام مبارک الله بر زبان ها و دلها جارى بشود. لا اله الا الله محمد رسول الله ما را از دعا هایتان فراموش نکنید.

  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:الله،خدا،معبود،پروردگإر،لفظه و معنی کلمات,
  • صلوات

    اللَّهمَّﷺ صَلِّﷺ عَلَىﷺ مُحمَّــــــــدٍ ﷺوآلﷺِ مُحَمَّد ﷻ

  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: پنج شنبه 23 مهر 1394برچسب:صلوات،بر محمد واله محمد (ص)،,
  • نیایش

     

     تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

    نیایش

    ستایش از ان خدای اول است که هیچ اولی قبل از او نیست. و مخصوص خدای اخر است که هیچ اخری بعد از او نیست. خدایی که دیدگان هر بیننده ای از دیدنش قاصر واندیشه هر توصیف کننده ای از وصف او عاجز است جهان افرینش را با قدرت کامل و مشیت بالغ خویش بی انکه نمونه و الگویی در کار خلق ان وجود داشته باشد افرید. سپس افریدگان را با اراده خود به راه راست راهی ساخت وانها را در مسیر محبت خویش برانگیخت.

     تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

    کسانی که اراده خدا انها را بر دیگران مقدم داشته یاری تاخیر و عقب افتادن ندارد.  

     

    و نیز کسانی که مشیت الهی انان را از دیگران عقب تر انداخته است قدرت جلو افتادن ندارند.

     

     _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

     

    و خدای متعال برای هریک از جانداران رزق معلومی را تقسیم نموده است که هرگز نتواند ان کس که برایش رزق زیادی مقدر نموده بر ان بیفزاید.

     

     تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

     

     

     

      تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

     

    انگاه خداوند در زندگی هر یک از افریدگان اجلی را معین نموده و برای ان پایانی را منظور داشته است که با گذر ایام عمر به سوی ان گام بر می دارد.

     تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

    و با سپری شدن لحظات روزگار اناجل فرا می رسد. و انگاه که اخرین قدم را بر می دارد و عمر او به پایان می رسد.خداوند جان او را بگیرد.

     

    Bears and hearts 

    blue hearts

    و به سوی مقصدی که دعوتش فرموده است یعنی ثواب وافر و بهشت برین یا شقاوت و دوزخ الهی رهسپار سازد.

     

      تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

     

     تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت www.WeblogBartar.com تصاویر زیباسازی وبلاگ و سایت

    این برای ان است که بدکاران به کیفر اعمال زشت خود برساند. و نیکوکاران را بر اساس عدالت خویش پاداش نیکو عطا فرماید. پاک منزه است اسماء او،و اشکار است نعمتهای او،

  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: شنبه 2 شهريور 1392برچسب:نیایش,ایمان,دین,دین اسلام,مسلمان,ایران,,
  • سنت ها

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com ✅1-اكرخواستي صاحب كنجي دربهشت شوي بكو''لاحول ولاقوة الابالله''بخاري

    ✅2_ميزان حسنات تو سنكين شود''سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم''بخاري

    ✅3_شيطان ازتو فاصله بكيردبموقع خروج ازمنزل''بسم الله توكلت علي الله لاحول ولاقوة الابالله'' ترمذي

    ✅4_اكرخواستي همه كناهان(اكرجه مثل كف دريا باشد)معاف شود100بار بكو ''سبحان الله وبحمده''ترمذي

    ✅5_الله كره مشكلاتت رابكشايد7 بارصبح7بارشام بكو''حسبي الله لااله الاهوعليه توكلت و هو رب العرش العظيم''ابي داود

    ✅6_هرروز1000نيكي راكسب 1000 بدي ازتودورشود100بار بكو''سبحان الله''مسندامام احمد

    ✅7_ثواب آزادكردن4غلام ازفرزندان اسماعيل راكسب كني10باربكو''لااله الاالله وحده لاشريك له،له الملك وله الحمدوهوعلي كل شيء قدير'' مسلم

    ✅8_الله ازتوراضي شود3 بار''رضيت بالله ربأوبالاسلام دينأوبمحمد ‏‏(ص )نبيا''مسندامام احمد

    ✅9_اكرخواستي ازتنكي رزق خلاص شوي وبركت در روزي كسب كني''استغفارزياد كن وبدان كه بيامبر(ص)روزانه بيشتر100 مرتبه استغفارميكرد

    ✅ 10_اكرمحبت الله راخواستين'' سوره اخلاص /قل هوالله.../را زيادبخوان

    پيغمبر صلي الله عليه وسلم ميفرمايد دو جمله هستند كه در ميزان سنگين و براي خداي رحمن نزديك و پر محبت است:

    "سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم "

    ،‏رمشک،

  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:سنت ها,سنت,سنی,سنی جماعت,اهل سنت,رمشک,,
  • راه روش زندگی

    :

    ‏ ‏

    نیکی ها یا گناهان ماندگار

    امروزه با به روی کار آمدن واتساپ و برنامه های شبیه آن تحولی بزرگ در عالم ارتباطات بوجود آمده بگونه ای که نقل معلومات با کمترین هزینه به بهترین وجه صورت می گیرد اما هر کسی از این برنامه به فراخور شخصیت خود بهره می برد یکی از آن برای درج سخنان بیهوده و چه بسا سخنان کفرآمیز و یا طعن در ملیت و قومیتی استفاده می کند و با فرستادن مطالب کفرآمیز و نادرست و یا عکسها و فیلمهای مبتذل اسباب نشر آن را فراهم می کند و چه بسا در چند ساعت نه تنها هزاران بلکه به ملیونها نفر بفرستد غافل از اینکه گناه نشر این مطالب را بر دوش می کشد و حتی اگر از دنیا برود تا وقتی این مطلب و یا عکس و فیلم دست به دست می شود گناه آن در پرونده اش نوشته می شود.

    ‏ ‏ در مقابل بسیاری از انسانها به این برنامه ها با دیده یک نعمت الهی می نگرند و از آن برای نشر خیر و کسب نیکی های فراوان استفاده می کنند. .

    ‏ ‏ تصور کنید شخصی در یک روز یک حدیث رسول الله صلی الله علیه و سلم را ترجمه کرده و برای صدنفر می فرستد و با هر مطلب مفید دیگر و آن صد نفر هر کدام برای صدنفر می فرستند و آنها نیز چنین می کنند می بینیم که در مدت چند ساعت این پیام به ملیونها شخص می رسد و اجر و پاداش آن برای کسی است که اسباب نشر آن را فراهم نموده و هرکسی به مفاد این پیامها عمل کند اجر و پاداشش به حساب ناشرش نوشته خواهد شد و چه بسا انسان از دنیا برود و تا سالها پس از مرگش این احادیث نبوی و ترجمه اش و یا مطالب مفید دیگری که بین مردم دست به دست می شود اجر و پادشش به انسان می رسد.آری حتی در درون قبرش. پس چه خوب است با دانستن قدر این نعمت در کمترین وقت بهترین نیکی ها را کسب کنیم برای روزی که انسان محتاج یک نیکی است تا او را از آتش جهنم برهاند.

    دوستان واتساپی سعی کنید در روز یک حدیث رسول الله صلی الله علیه و سلم را برای دوستان خود بفرستید هرچه تعداد دوستان بیشتر بهتر برای صدنفر یا دویست نفر و یا..... و در کمترین وقت ملیونها نیکی به پرونده خود اضافه کنید.‏ ‏ این پیام را برای دیگران بفرستید تا در اجر و پاداشش شریک باشید جزاکم الله خیرا.

    ‏ ‏ اگرخداکفیل رزق است..... غصه چرا؟؟؟ اگر رزق تقسیم شده است..... حرص چرا؟؟؟ ااگر دنیا فریبنده است..... اعتماد به آن چرا؟؟؟ اگر بهشت حق است..... تظاهر به ایمان چرا؟؟؟ اگر جهنم حق است..... این همه ناحق چرا؟؟؟ اگر حساب حق است..... جمع مال حرام چرا؟؟؟ اگر قبر حق است..... ساختمانهای مجلل چرا؟؟؟ اگر قیامت حق است..... خیانت به مردم چرا؟؟؟ اگر دشمن انسان شیطان است..... پیروی ازاو چرا؟؟؟ دقیقه ای ازوقت خود را بگیر و بگو :

    " سبحان الله " " والحمدلله " :

    ‏ ‏

    " ولااله إلاالله "

    " والله أكبر "

    ‏ ‏ " سبحان الله وبحمده " .

    ‏ ‏ " سبحان الله العظيم " سپس اگرمیخواهی برای دوستانت بفرست

    تعداد زیادی به ذكرالله مشغول میشوند و چقدر اجر برایت جمع میشود. ‏ ‏ " ألا بذكرالله تطمئن القلوب " أشهد أن لا إلـﮧ إلاَّ اللـَّـﮧ و أشهد أن مُـכـمَّــدْ رَسُــولُ اللـَّـﮧ

    ‏ ‏ ──────────██─── ─────────█▒▒█── ─────────█▒▒█── ─────────█▒▒█── ──────██▒█▒▒█── ────██▒▒██▒▒█── ──██▒▒█▒█████── ─█▒▒█▒▒█▒▒▒▒▒█─ █▒█▒▒█▒▒███▒▒▒█ ─█▒█▒▒█▒▒█▒█▒▒█ ─█▒█▒▒███▒▒▒▒█─ ──█▒██▒▒▒▒▒▒█── ───█▒▒▒▒▒▒▒█─── ────█▒▒▒▒▒▒█─── خدای عزیزم اون کسی که همین الان مشغول خوندن این متنه، زیباست (چون دلی زیبا داره)، درجه یکه (چون تو دوستش داری بهش نظر کرده ای)، قدرتمند و قوی و استواره (چون تو پشت و پناهش هستی) و من خیلی دوستش دارم.

    خدایا، ازت میخوام کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترین ها باشه. خواهش میکنم بهش درجات عالی (دنیائی و اخروی) عطا بفرما و کاری کن به آنچه چشم امید دوخته (آنگونه که به خیر و صلاحش هست) برسه انشا ا... . خدایا، در سخت ترین لحظات یاریگرش باش, تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظات زندگیش بدرخشه و در ناممکن ترین موقعیت‏ها عاشقانه مهر بورزه. :

    ‏ ‏

    خداوندا، همیشه و هر لحظه او را در پناه خودت حفظ بفرما، هروقت بهت احتیاج داشت دستش رو بگیر (حتی اگه خودش یادش رفت بیاد در خونت و ازت کمک بخواد) و کاری کن این رو با تمام وجود درک کنه که هر آن هنگام که با تو و در کنار تو قدم برمیداره و گنجینه یه توکل به تو رو توی دلش حفظ کرده، همیشه و در همه حال ایمن خواهد بود.

    استاد شیخ محمد صالح پردل خطاب به مربیان :

    قدر نعمتهایی که خداوند به شما داده است را بدانید زیرا نعمت همان گونه که دادنیست گرفتنی هم هست حتی نعمت ایمان . ‏ ‏.

    ‏ ‏ اگر ناشکری کنید خداوند آن نعمت را از شما میگیرد و جلو روی شما به کسی دیگری می دهد. روزی خواهری از یک روستایی با من تماس گرفت و در حالی که صداش میلرزید از من خواست تا به او وقت دهم جهت راهنمایی که چه کتابهایی را مطالعه و برای پیشرفتش برنامه بگیرد ، وقتی که آمدند از روستا تا شهر به ایشان گفتم جلو مدرسه شما را می بینم وقتی که رفتم دیدم که سه خواهر و یک راننده که آنها را آورده بود .

    جلو رفتم و سلام کردم و متعجب بودم که چرا پیاده نمیشود تا داخل دفتر مدرسه بیاید از داخل ماشین گفت:‏ ‏ ببخشید شیخ تشریف بیاورید این پنجره، من هم رفتم بعد گفت:

    ‏ ‏ معذرت میخوام جناب شیخ من از کمر به پایین فلج هستم و نمیتوانم پیاده بشوم . این دختر از روستا دو سه نفر او را به شهر میاورند تا در کلاسهای دینی شرکت بکند.

    این دختر فوق لیسانس میخواند آنهم یک دختر روستایی فلج ،او چنان روحیه ای داشت که اما انسانهای سالم این روحیه را نداریم... انسان گاه وقتی خجالت می کشد از نعمتهایی که خداوند داده و قدرش را نمیدانیم... الان که سالم هستید تلاش کنید ، هیچ وقت تلاشتان ودلسوزی و فعالیتهایتان را با پول عوض نکنید.... :

    ‏ ‏

    من أصحاب رسول الله صلي الله عليه وسلم

    احفظ أسماءهم وحفّظهم لأولادك

    أبوبكر الصديق رضي الله عنه عمربن الخطاب رضي الله عنه عثمان بن عفان رضي الله عنه على بن أبى طالب رضي الله عنه طلحة بن عبيد الله رضي الله عنه الزبير بن العوام رضي الله عنه عبد الرحمن بن عوف رضي الله عنه سعد بن ابي وقاص رضي الله عنه سعيد بن زيد رضي الله عنه أبو عبيدة بن الجراح رضي الله عنه صهيب الرومي رضي الله عنه سالم مولى أبي حذيفة رضي الله عنه مصعب بن عمير رضي الله عنه زيد بن ثابت رضي الله عنه أنس بن مالك رضي الله عنه خباب بن الأرت رضي الله عنه سعد بن معاذ رضي الله عنه عمير بن سعد رضي الله عنه عبد الله بن مسعود رضي الله عنه ثابت بن قيس رضي الله عنه أبو طلحة الأنصاري رضي الله عنه بلال بن رباح رضي الله عنه عكرمة بن أبي جهل رضي الله عنه حمزة بن عبد المطلب رضي الله عنه عمير بن وهب رضي الله عنه حذيفة بن اليمان رضي الله عنه عماربن ياسر رضي الله عنه عكاشة بن محصن رضي الله عنه جعفر بن أبي طالب رضي الله عنه جابر بن عبد الله رضي الله عنه عمرو بن الجموح رضي الله عنه سعد بن الربيع رضي الله عنه حارثة بن اليمان رضي الله عنه معاوية بن ابى سفيان رضي الله عنه عامر بن الأكوع رضي الله عنه عبد الله بن عمروبن حرام رضي الله عنه أبو هريرة رضي الله عنه زيد بن حارثة رضي الله عنه أسامة بن زيد رضي الله عنه سعد بن عبادة رضي الله عنه أبوسفيان الحارث رضي الله عنه عبدالله بن سلام رضي الله عنه عتبة بن غزوان رضي الله عنه سلمان الفارسي رضي الله عنه ثمامة بن اثال رضي الله عنه عبدالله بن رواحة رضي الله عنه أبودجانة رضي الله عنه عبادة بن الصامت رضي الله عنه سعيدبن عامر رضي الله عنه أبو أيوب الانصاري رضي الله عنه زيد بن الارقم رضي الله عنه أبو سلمة رضي الله عنه عبد الله بن ام مكتوب رضي الله عنه عاصم بن ثابت رضي الله عنه ابوموسى الاشعري رضي الله عنه عثمان بن مظعون رضي الله عنه أبوالدرداء رضي الله عنه البراء بن مالك رضي الله عنه أسيد بن الحضير رضي الله عنه عمران بن حصين رضي الله عنه النعمان بن مقرن رضي الله عنه سهيل بن عمرو رضي الله عنه أبو ذر الغفاري رضي الله عنه خالد بن سعيد رضي الله عنه عبد الله بن حذافة رضي الله عنه عباد بن بشر رضي الله عنه ليحة بن خويلد رضي الله عنه زيد بن الخطاب رضي الله عنه خالد بن الوليد رضي الله عنه سراقة بن مالك رضي الله عنه عبد الله بن عمر رضي الله عنه نعيم بن مسعود رضي الله عنه العباس بن عبد المطلب رضي الله عنه أبوجندل رضي الله عنه أبوبصير رضي الله عنه عامر بن فهيرة رضي الله عنه عمروبن العاص رضي الله عنه حنظلة رضي الله عنه عبد الله بن عمروبن العاص رضي الله عنه حرام بن ملحان رضي الله عنه معاذ بن جبل رضي الله عنه حكيم بن حزام رضي الله عنه أبوالعاص بن الربيع رضي الله عنه أبى بن كعب رضي الله عنه أبوثعلبة الخشني رضي الله عنه عبد الله بن جحش رضي الله عنه المقداد بن عمرو رضي الله عنه كعب بن مالك رضي الله عنه وحشي بن حرب رضي الله عنه جليبيب رضي الله عنه عبد الله بن عباس رضي الله عنه جرير بن عبدالله رضي الله عنه الطفيل بن عمروالدوسي رضي الله عنه سلمة بن الاكوع رضي الله عنه عمير بن الحمام رضي الله عنه محمد بن سلمة رضي الله عنه عبد الله بن أنيس رضي الله عنه حسان بن ثابت رضي الله عنه قتادة بن النعمان رضي الله عنه خزيمة بن ثاب رضي الله عنه معاذ بن عمرو ومعوذبن عفراء رضي الله عنهما أبوقتادة رضي الله عنه عبد الله ذو البجادين رضي الله عنه ‏ ‏.

    ‏ ‏استاد شیخ محمد صالح پردل : هرگز از الله نعنتهای اضافی طلب نکنید بلکه نعمتهایی که دارید شکرشان را به جا بیارید که خداوند در آنها برکت قرار میدهد .

    یک خانواده برای خریدن یک ماشین ساده برنامه ریزی میکنند، قناعت میکنند تا اینکه بعد از مدتی یک ماشین میخرند دوباره تلاش میکنند و برنامه ریزی تا مدل بالاتری خرید کنند ، آیا ما برا عبادات و آخرتمون برنامه ریزی میکنیم؟ یا برای عبادت هرچی شد ، حتی برای خوب مردن هم باید تلاش کرد ، حضرت عمر اینگونه دعا میکرد که خدایا شهادت در راه خودت و مرگ در شهر پیامر نصیب بفرما .

    ‏ ‏»فیلم های مبتذل«

    یکی ازمنجلاب های فسادکه ممکن است جوانان درآن سقوط کنند،نگاه کردن به فیلم های مبتذل است واین عامل بسیارمهمی درفاصله گرفتن ازارزش های الهی وانسانی است،دشمنان اسلام وقرآن،ازآنجاکه ازبرخوردمستقیم نظامی باامت اسلام مایوس شده اندسعی درترویج فسادوتهی کردن جوانان ازارزش های معنوی،بادیدن فیلم های زننده ومبتذل کرده اند. امروزه دختران وپسران جوان ما،ماده گرایی،شهوات پرستی،خوش گذرانی،بی عفتی،بی حیایی،پوچی،پوشیدن لباسهای نامناسب،روابط نامشروع،بی بندوباری وبسیاری ازانحرافات دیگرراازفیلم های مبتذل به ارث می برند. :

    ‏ ‏

    لذا تولید وتوزیع وپخش اینگونه فیلم هاازطرف هرکس که باشدبزرگترین خیانت به جامعه،جوانان،اسلام وارزش های الهی است زیرا اینگونه فیلم هاهمه چیزانسان رابربادمیدهد،چه بسیارجوانانی که بامشاهده این فیلم ها راه ناپاکی وبی عفتی پیمودندودیگران راهم به تباهی کشاندندوصدهامشکل برای خودودیگران ایجادکردند

    عزیزان ماباید بااین قضیه هوشیارانه برخوردکنیم وقربانی توطءه های دشمنان انسانیت نشویم وبدانیم که اگرقدم اول رادرمشاهده این فیلم ها برداشتیم قدمهای بعدی راسریعتربرمیداریم وبه جایی میرسیم که دیگربازگشت وانصراف ازآن بسیارمشکل میشودمابایدتوجه داشته باشیم که درخت شخصیت خویش را ازقراردادن درمسیرسیل بنیان کن فیلم های مبتذل دورنگه داریم تاازهرآسیبی درامان بمانیم. .

    ‏ ‏ به یقین تماشای اینگونه فیلم هاریشه درخت استعدادها را میسوزاند روح انسان را تخریب میکند وآدمی راتبدیل به موجودی هوسران،حیوان صفت،پست وبی شخصیت مینماید. .

    ‏ ‏ خواهر و برادرمسلمانم بدان وآگاه باش که فقط درسایه قرآن وسنت رسول الله تو خوشبخت و سعادتمند میشوی ما مسلمانیم پس بهتراست مسلمانی کنیم نه اسیر فرهنگ غرب بی حیایی وچشم چرانی شویم. به جای اینکه وقت خودرا صرف کارهای بیهوده وتماشای فیلم های مبتذل کنیم بیاییم باخواندن حداقل روزی یک صفحه ازقران باگفتن تسبیحات ودرود فرستادن برپیامبر(ص) ایمان خودراتقویت کنیم.

    خداوند همه امت اسلام رابه راه راست هدایت بفرماید ان شاالله.

    ‏ ‏ یاداوریهای شیخ محمدالعریفی برای کسانی که باواتساپ کارمیکنند 1 -تاوقتی که ازصحت احادیث وآیات مطمئن نشده ای آن را برای دیگران نفرست وهیچ کسی حق ندارد که بگوید تو را قسم میدهم که این را برسانی

    2--کسی حق ندارد بگوید این را برسان تا تو هم ثواب ببری چونکه معلوم نیست خداقبول کند یا نه یا اگر به دیگران رساندی این قدر اجر دا ری زیرا اجر درصورت قبول شدن بدرگاه خداست 3-جایزنیست کسی بگوید که پبامبر رادر خواب دیدم که این طور گفت : اگر رساندی خبرخوشی میشنوی اگر نه غمگین میشوی یا بلا بتو میرسد :

    ‏ ‏

    4- ترجمه قران یا چیزی راکه به قران مرتبط میکنند را قبل از اطمینان از صحتش برای دیگران نفرست این مطلب رابرای همه انتشاردهید تابفهمند جزاکم الله خیرا

    خيلى جالبه، حتمأ بخون واقعایات شگفت انگیز در قرآن :

    دکتر طریق السوادان آیاتی را در قرآن مجید پیدا کرده‌ است که قید می‌کند موضوعی برابر با موضوعی دیگراست، ‏ ‏.

    ‏ ‏ مثلاً مرد برابر است با زن. گرچه این مسئله از نظر صرف‌و‌نحو دستوری بی‌اشکال است اما واقعیت اعجاب‌آور این است که تعداد دفعاتی که کلمه مرد در قرآن دیده می‌شود 24 مرتبه و تعداد دفعاتی که کلمه زن در قرآن دیده می‌شود هم 24 مرتبه است، درنتیجه، نه تنها این عبارت از نظر دستوری صحیح است، بلکه از نظر ریاضیات نیز کاملاً بی‌اشکال است،یعنی 24=24.با مطالعه بیشتر آیات مختلف، او کشف نموده‌است که این مسئله درمورد همه چیزهایی که در قرآن ذکر شده این با آن برابر است، صدق می‌کند. به کلماتی که دفعات به‌کار بستن آن در قرآن ذکر شده، نگاه کنید:

    دنیا 115 / آخرت 115 ملائک 88 / شیطان 88 زندگی 145 / مرگ 145 سود 50 / زیان 50ملت (مردم) 50 / پیامبران 50 ابلیس 11 / پناه جستن از شر ابلیس 11مصیبت 75 شکر /75صدقه ٧٣ رضایت/ ٧٣ فریب خوردگان (گمراه شدگان) 17 / مردگان (مردم مرده) ١٧ مسلمین ۴١ / جهاد ۴١ طلا 8 / زندگی راحت ٨ جادو ۶٠ / فتنه ۶٠ زکات ٣٢ / برکت ٣٢ ذهن ۴٩ / نور ۴٩ زبان ٢۵ / موعظه (گفتار، اندرز) ٢۵ آرزو ٨ / ترس ٨ آشکارا سخن گفتن (سخنرانی) ١٨ / تبلیغ کردن ١٨ سختی ١١۴ / صبر١١۴ محمد (صلوات الله علیه) ۴ / شریعت (آموزه های حضرت محمد (ص) ۴ مرد ٢۴ / زن ٢۴ ‏ ‏ همچنین جالب است که نگاهی به دفعات تکرار کلمات زیر در قرآن داشته باشیم:

    ‏ ‏ نماز 5، ماه ١٢، روز ٣۶۵ دریا ٣٢، زمین (خشکی) ١٣ دریا + خشکی = 45=13+32 دریا = %71/1111111= 100 × 32/45 خشکی = % 28/88888889 = 100 × 13/45 دریا + خشکی = % 00/100 دانش بشری اخیراً اثبات نموده که آب 71/111% و خشکی 28/889 % از کره زمین را فراگرفته است. آیا همه اینها اتفاقی است؟سوال اینجاست که چه کسی به حضرت محمد (صلوات الله علیه) اینها راآموخته است؟ قرآن هم دقیقاً همین را بیان می‌کن از عاقل پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا كردی؟گفت :

    چهار اصل 1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم 2- دانستم كه خدا مرا میبیند پس حیا كردم 3- دانستم كه كار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش كردم 4- دانستم كه پایان كارم مرگ است پس مهیا شدم بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com ازاشتباهاتی که مردم مرتکب میشوند.. بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com وقتی که خطیب برمنبراست و اذان خطبه گفته میشه همه ایستاده منتظرندتااذان تمام بشه و بعدش سنت بخوانند. درحالیکه اجابت اذان سنت وشنیدن خطبه واجب است. اینجابایدبلافاصله نمازسنت تحیه مسجد کوتاهی خوانده شود و به شنیدن خطبه مشغول بشویم. وقتی امام درحال سجده هست همه منتظر میشوند تا امام سجده ها را به اتمام برساند،! سپس به جماعت ملحق میشوند..! درحالیکه صحیح این است که بلافاصله نیت( قلبی)کرده تکبیرت الاحرام گفته وبه سجده رفته تااجروثواب سجده که هرسجده ا یی درجه انسان رادربهشت بالاترمی برد،..حاصل کرد. وقتی امام دررکوع هست خیلی ها واردمیشوندوبلافاصله درحال رکوع به امام ملحق میشوند.. این افراد نمازشان باطل است چون تکبیره احرام رابجانیاورده وفقط تکبیررکوع را خوانده شروع به نمازمیکنند.. صحیح این است که درحال ایستاده نیت که کردیم تکبیرت الاحرام رابجاآورده سپس تکبیرگفته به رکوع میرویم. اطلاع رسانی شودتاازبطلان نمازهای خیلی هاجلوگیری شود. بارک الله فیکم

  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:زندگی,راه روش زندگی یک مسلمان,مسلمان,اسلام,دین,دین اسلام,
  • عبادت

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com عبادت بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com عبادت بر پنج نوع است‏ ‏ بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

    یک شهادتین بمعنی گواهی دادن آنکه نیست معبودی بحق جز خدا(اشهد ان لا اله الا الله)و گواهی دادن آنکه حضرت محمد فرستاده خدا است (اشهدان محمدا رسول الله ‏ بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com )

    دو نماز بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com سه زکات

    " بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com چهار روزه ماه رمضان


    پنج حج عمره بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

     

     

     

     

     

     

    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:عبادت,

  • lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    الله،خدا،معبود،پروردگإر،لفظه و معنی کلمات

    رمشک

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک